Grypa typu A, RSV w natarciu - zgłoszone pierwsze przypadki. Proszę o rozwagę i monitorowanie dzieci..
Opcje widoku
Ikona powiększania tekstu
Powiększ tekst
Ikona pomniejszania tekstu
Pomniejsz tekst
Ikona zmiany kontrastu
Kontrast
Ikona podkreślenie linków
Podkreślenie linków
Odnośnik do DEKLARACJA DOSTĘPNOŚCI
DEKLARACJA DOSTĘPNOŚCI
Resetowanie ustawień
Reset

CO NAS CZEKA W GRUDNIU

. Dziecko:

  • rozwijanie umiejętności manualnych;
  • rozwijanie sprawności ruchowej;
  • kształtowanie umiejętności uważnego słuchania poleceń;
  • rozwijanie umiejętności przeliczania wyodrębnionych przedmiotów z wymienianiem liczebników głównych;
  • stosowanie podczas zabaw określeń: długi – krótki, mały – duży.
  • rozwijanie umiejętności matematycznych;
  • rozwijanie mowy;
  • rozwijanie spostrzegawczości i umiejętności manualnych;
  • rozwijanie ciekawości poznawczej;
  • rozwijanie koordynacji wzrokowo-ruchowej.
  • kształtowanie umiejętności uważnego słuchania poleceń;
  • nabywanie umiejętności skupiania uwagi na treści opowiadania;
  • rozwijanie umiejętności rozpoznawania i nazywania emocji.
  • organizowanie sytuacji sprzyjających poznawaniu uczuć;
  • nawiązanie relacji rówieśniczych;
  • rozwijanie myślenia przyczynowo-skutkowego;
  • rozwijanie koordynacji słuchowo-ruchowej;
  • doskonalenie ekspresji ruchowej i słownej poprzez łączenie śpiewu z elementem ruchu;
  • ćwiczenia pamięci poprzez naukę krótkich, prostych rymowanek;
  • poznawanie i przestrzeganie zasad bezpieczeństwa podczas zabaw zimą;
  • poznawanie nazw dni tygodnia;
  • zdobywanie wiadomości dotyczących charakterystycznych cech zimy;
  • rozwijanie umiejętności uważnego słuchania utworu literackiego;
  • poznanie tradycji związanych ze świętami Bożego Narodzenia;
  • doskonalenie umiejętności posługiwania się określeniami: mały – duży, krótki – długi, nisko – wysoko;
  • zapoznanie ze zwyczajem składania życzeń świątecznych i wysyłania kart z życzeniami;
  • rozwijanie mowy, poznawanie wybranych tradycji bożonarodzeniowych;
  • kształtowanie umiejętności społecznych;
  • rozwijanie umiejętności wypowiadania się na określony temat;

•zapoznanie z ogniem, wodą, powietrzem i ziemią jako żywiołem

 

Co Nas czeka w grudniu:

6.12.2023r. – Spotkanie z Świętym Mikołajem – ubieramy się na czerwono;

7.12.2023 r. – Warsztaty mikołajkowe – zapraszamy Rodziców do wspólnej zabawy.

19.12.2023r.  – Wigilia przedszkolna – ubieramy się odświętnie.

 

Piosenka na grudzień:

„MIKOŁAJ”

  1. Ma czerwoną czapkę,

     Worek z prezentami, 

    Już za chwilę będzie tutaj razem z nami.

                

            Ref.: Dzyń, dzyń, dzyń dzwonią wesołe dzwoneczki.   

                      Już jedzie Mikołaj z nim wesołe elfy. 2x

  1. Renifery ciągną

sanie czarodziejskie,                                   

      w saniach są dla dzieci podarunki piękne.                                                                                          

 

Wiersz na  grudzień:

„CZEKAJĄC NA MIKOŁAJA

Na czubku choinki gwiazda złota         Zaświecimy lampek tuzin,   

Niech zabłyśnie piękna, duża!              Niech choinka pięknie świeci,

By Święty Mikołaj, idąc,                      niech Święty Mikołaj widzi,

Zobaczył ją aż z podwórka.                  Że czekają grzeczne dzieci.

 

Zajęcia z języka angielskiego – ZAJĄCE

 

Christmas vocabulary – wprowadzenie słów związanych ze  Świętami Bożego Narodzenia;

What do you wan for Christmas? – wprowadzenie nazw zabawek.

 

- wprowadzenie słowa: Christmas tree, star, Santa Claus, presents, elves;

- zabawy ruchowe i gry statyczne w kole;

- odgrywanie ruchem piosenki „Five little elves”  (super simple song);

- nauka słów związanych z zabawkami, które można dostać pod choinkę: car, doll, ball, train, teddy bear;

- zabawa do piosenki :„What do you want for Christmas”;

- zabawa do piosenki : ” My little teddy bear”

Data dodania: 2023-11-28 08:56:27
Data edycji: 2023-11-28 08:57:03
Ilość wyświetleń: 191

"Przedszkole jest miejscem dobrej zabawy, mądrością, szczęściem, radiością...”

Cytat

Partnerzy

Bądź z nami
Aktualności i informacje
Biuletynu Informacji Publicznej
Biuletynu Informacji Publicznej