ŻYCZYMY MIŁEJ MAJÓWKI. 2 - EGO MAJA ODPOCZYWAMY - W ZWIĄZKU NIEOBECNOŚCIĄ DZIECI - PRACOWNICY PRZEBYWAJĄ NA URLOPACH.
Opcje widoku
Powiększ tekst
Powiększ tekst
Pomniejsz tekst
Pomniejsz tekst
Kontrast
Kontrast
Podkreślenie linków
Podkreślenie linków
DEKLARACJA DOSTĘPNOŚCI
DEKLARACJA DOSTĘPNOŚCI
Reset
Reset

CO NAS CZEKA W GRUDNIU

. Dziecko:

  • rozwijanie umiejętności manualnych;
  • rozwijanie sprawności ruchowej;
  • kształtowanie umiejętności uważnego słuchania poleceń;
  • rozwijanie umiejętności przeliczania wyodrębnionych przedmiotów z wymienianiem liczebników głównych;
  • stosowanie podczas zabaw określeń: długi – krótki, mały – duży.
  • rozwijanie umiejętności matematycznych;
  • rozwijanie mowy;
  • rozwijanie spostrzegawczości i umiejętności manualnych;
  • rozwijanie ciekawości poznawczej;
  • rozwijanie koordynacji wzrokowo-ruchowej.
  • kształtowanie umiejętności uważnego słuchania poleceń;
  • nabywanie umiejętności skupiania uwagi na treści opowiadania;
  • rozwijanie umiejętności rozpoznawania i nazywania emocji.
  • organizowanie sytuacji sprzyjających poznawaniu uczuć;
  • nawiązanie relacji rówieśniczych;
  • rozwijanie myślenia przyczynowo-skutkowego;
  • rozwijanie koordynacji słuchowo-ruchowej;
  • doskonalenie ekspresji ruchowej i słownej poprzez łączenie śpiewu z elementem ruchu;
  • ćwiczenia pamięci poprzez naukę krótkich, prostych rymowanek;
  • poznawanie i przestrzeganie zasad bezpieczeństwa podczas zabaw zimą;
  • poznawanie nazw dni tygodnia;
  • zdobywanie wiadomości dotyczących charakterystycznych cech zimy;
  • rozwijanie umiejętności uważnego słuchania utworu literackiego;
  • poznanie tradycji związanych ze świętami Bożego Narodzenia;
  • doskonalenie umiejętności posługiwania się określeniami: mały – duży, krótki – długi, nisko – wysoko;
  • zapoznanie ze zwyczajem składania życzeń świątecznych i wysyłania kart z życzeniami;
  • rozwijanie mowy, poznawanie wybranych tradycji bożonarodzeniowych;
  • kształtowanie umiejętności społecznych;
  • rozwijanie umiejętności wypowiadania się na określony temat;

•zapoznanie z ogniem, wodą, powietrzem i ziemią jako żywiołem

 

Co Nas czeka w grudniu:

6.12.2023r. – Spotkanie z Świętym Mikołajem – ubieramy się na czerwono;

7.12.2023 r. – Warsztaty mikołajkowe – zapraszamy Rodziców do wspólnej zabawy.

19.12.2023r.  – Wigilia przedszkolna – ubieramy się odświętnie.

 

Piosenka na grudzień:

„MIKOŁAJ”

  1. Ma czerwoną czapkę,

     Worek z prezentami, 

    Już za chwilę będzie tutaj razem z nami.

                

            Ref.: Dzyń, dzyń, dzyń dzwonią wesołe dzwoneczki.   

                      Już jedzie Mikołaj z nim wesołe elfy. 2x

  1. Renifery ciągną

sanie czarodziejskie,                                   

      w saniach są dla dzieci podarunki piękne.                                                                                          

 

Wiersz na  grudzień:

„CZEKAJĄC NA MIKOŁAJA

Na czubku choinki gwiazda złota         Zaświecimy lampek tuzin,   

Niech zabłyśnie piękna, duża!              Niech choinka pięknie świeci,

By Święty Mikołaj, idąc,                      niech Święty Mikołaj widzi,

Zobaczył ją aż z podwórka.                  Że czekają grzeczne dzieci.

 

Zajęcia z języka angielskiego – ZAJĄCE

 

Christmas vocabulary – wprowadzenie słów związanych ze  Świętami Bożego Narodzenia;

What do you wan for Christmas? – wprowadzenie nazw zabawek.

 

- wprowadzenie słowa: Christmas tree, star, Santa Claus, presents, elves;

- zabawy ruchowe i gry statyczne w kole;

- odgrywanie ruchem piosenki „Five little elves”  (super simple song);

- nauka słów związanych z zabawkami, które można dostać pod choinkę: car, doll, ball, train, teddy bear;

- zabawa do piosenki :„What do you want for Christmas”;

- zabawa do piosenki : ” My little teddy bear”

Data dodania: 2023-11-28 08:56:27
Data edycji: 2023-11-28 08:57:03
Ilość wyświetleń: 117

"Przedszkole jest miejscem dobrej zabawy, mądrością, szczęściem, radiością...”

Cytat

Partnerzy

Bądź z nami
Aktualności i informacje
Biuletynu Informacji Publicznej
Biuletynu Informacji Publicznej