ŻYCZYMY MIŁEJ MAJÓWKI. 2 - EGO MAJA ODPOCZYWAMY - W ZWIĄZKU NIEOBECNOŚCIĄ DZIECI - PRACOWNICY PRZEBYWAJĄ NA URLOPACH.
Opcje widoku
Powiększ tekst
Powiększ tekst
Pomniejsz tekst
Pomniejsz tekst
Kontrast
Kontrast
Podkreślenie linków
Podkreślenie linków
DEKLARACJA DOSTĘPNOŚCI
DEKLARACJA DOSTĘPNOŚCI
Reset
Reset

CO NAS CZEKA W KWIETNIU...

UMIEJĘTNOŚCI DZIECKA:

  • rozpoznaje litery, odczytuje proste wyrazy
  • uważnie słucha
  • wyraża ekspresję twórczą podczas prac plastycznych        
  • rozwija zdolności manualne  
  • czyta obrazy, nazywa instrumenty muzyczne
  • poszerza wiedzę na temat pracy muzyka
  • klasyfikuje instrumenty muzyczne ze względu na rodzaj
  • poznaje literę h, H,
  • Rozpoznaje głoski i litery: O,A, M, T, E, L, I, D, U, P, B, Y, W, Ł, Z, K, S, N, C, J , R, G, F
  • Rozpoznaje cyfry: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 0
  • używa chwytu pisarskiego    
  • rozpoznaje instrumenty muzyczne po dźwięku
  • uważnie słucha czytanego tekstu
  • rozpoznaje figury geometryczne
  • wzbogaca wiedzę na temat życia na wsi i pracy rolnika
  • poznaje cyfrę 10
  • rozumie zależności pochodzenia produktów
  • poszerza wiadomości na temat pracy w rolnictwie i zawodu rolnika
  • poznaje polską kulturę ludową          
  • uczestniczy w muzycznej zabawie ludowej
  • rozpoznaje znaki <, >, =
  • poszerza wiedzę na temat pszczół i pracy pszczelarza
  • wie, co może zrobić dla ochrony przyrody
  • Poszerza wiadomości na temat recyklingu i segregacji śmieci
  • doskonali umiejętność orientacji w przestrzeni
  • poszerza wiadomości na temat ochrony przyrody
  • poszerza wiedzę na temat Układu Słonecznego
  • zna pory dnia
  • rozumie następstwo dnia i nocy
  • poszerza wiedzę na temat Ziemi
  • poszerza wiedzę na temat pracy astronauty i astrologa

 

 

Potrzebujemy:

-Na 22.04 poprosimy, by każde dziecko przyniosło słoik szklany razem z wieczkiem (0,5l) oraz paczkę waty

  • Zachęcamy do głośnego czytania J. Brzechwy

 

 

Wiersz

Piosenka

Agnieszka Frączek „Ufoludek”

 

Ja cię kręcę!

Lis w sukience!

Nie, chwileczkę... To nie lis.

Lis by mnie po kostkach gryzł.

Kim więc jest ten dziwny ktoś?

To wiewiórka? Pippi? Łoś?

 

Nic z tych rzeczy! Bo, jak wiecie,

żaden stworek na tym świecie

nie ma na czubeczku głowy

takich anten odlotowych.

Żaden poza... ufoludkiem.

 

Zaraz, zaraz.

Stop.

Minutkę.

Może to stworzonko rude

to naprawdę ufoludek?

Ma antenkę.

I sukienkę.

Nawet czułki ma maleńkie!

 

Tylko ten przedziwny kolor-

wszak kosmici zieleń wolą!

A ten tu ma wszystko rude...

 

Czyżby to był UFOLUDEK?!

1. Dookoła Słońca Planety biegają. Kręcąc się wesoło, Ciągle się ścigają.

 

Ref. Merkury, Wenus, Ziemia, Mars, Po swoich orbitach biegają na czas. Jowisz, Saturn, Uran chcą wyprzedzić je, Neptun choć na końcu, także ściga się. (2x)

 

2. Która z planet pierwsza, Dobiegnie do mety, Tego nikt powiedzieć, Nie może niestety.

 

Ref. Merkury, Wenus, Ziemia, Mars, Po swoich orbitach biegają na czas. Jowisz, Saturn, Uran chcą wyprzedzić je, Neptun choć na końcu, także ściga się. (2x)

 

 

Zajęcia z języka angielskiego Motylki

 

Zakres tematyczny

Sytuacje i funkcje komunikacyjne

Materiał leksykalny

Słownictwo i struktury gramatyczne

Zwierzęta domowe

(kontynuacja)

 

1.04 – 5.04

·        nazywanie wybranych zwierząt domowych

·        opisywanie wyglądu zwierząt

·        opisywanie zachowania zwierząt

·        mówienie, co potrafią zwierzęta

·        nazwy zwierząt

·        cechy zwierząt

·        czynności związane z zachowaniem zwierząt

·        czynności związane z opieką nad zwierzętami

This is my rabbit. Four cats.

This is a dog. The animal is big/ small. The animal is grey. It can run. It can't jump. Be kind to your pet. I feed my cat.

 

Zawody

 

8.04 – 12.04

·        nazywanie wybranych zawodów

·        opis czynności wykonywanych przez ludzi wykonujących różne zawody

·        słuchanie historyjek obrazkowych

 

The doctor/ policeman.

I want to be a pilot.

 

W szkole

 

15.04 – 26.04

·        nazywanie przyborów szkolnych;

·        poznanie przyimków określających położenie przedmiotów w przestrzeni

·        opis przyborów szkolnych

·        słuchanie historyjek obrazkowych

·        wykonywanie poleceń według wskazówek N.

The pen is yellow.

Yellow is my favourite colour.

This is my book.

There are three crayons in/ on / under my back pack.

 

Historyjki obrazkowe: “Hurry up Little Elephant!” – Mini Magic 2; “Where’s my crayon?”, “Have you got a sticker?”, “Let’s play together”, “Can you skip?”, “What am I?”, “Where’s Dex?”, “What’s your job?”, “I like sport” – Discover with Dex 2; “I want to be an artist”, “Let’s go to school” – Bugs team starter.

 

 

 

Data dodania: 2024-03-25 10:18:44
Data edycji: 2024-03-25 10:28:44
Ilość wyświetleń: 93

"Przedszkole jest miejscem dobrej zabawy, mądrością, szczęściem, radiością...”

Cytat

Partnerzy

Bądź z nami
Aktualności i informacje
Biuletynu Informacji Publicznej
Biuletynu Informacji Publicznej