81-189 Gdynia
ul. Maciejewicza 9
UMIEJĘTNOŚCI DZIECKA:
Potrzebujemy:
-Na 22.04 poprosimy, by każde dziecko przyniosło słoik szklany razem z wieczkiem (0,5l) oraz paczkę waty
Wiersz |
Piosenka |
Agnieszka Frączek „Ufoludek”
Ja cię kręcę! Lis w sukience! Nie, chwileczkę... To nie lis. Lis by mnie po kostkach gryzł. Kim więc jest ten dziwny ktoś? To wiewiórka? Pippi? Łoś?
Nic z tych rzeczy! Bo, jak wiecie, żaden stworek na tym świecie nie ma na czubeczku głowy takich anten odlotowych. Żaden poza... ufoludkiem.
Zaraz, zaraz. Stop. Minutkę. Może to stworzonko rude to naprawdę ufoludek? Ma antenkę. I sukienkę. Nawet czułki ma maleńkie!
Tylko ten przedziwny kolor- wszak kosmici zieleń wolą! A ten tu ma wszystko rude...
Czyżby to był UFOLUDEK?! |
1. Dookoła Słońca Planety biegają. Kręcąc się wesoło, Ciągle się ścigają.
Ref. Merkury, Wenus, Ziemia, Mars, Po swoich orbitach biegają na czas. Jowisz, Saturn, Uran chcą wyprzedzić je, Neptun choć na końcu, także ściga się. (2x)
2. Która z planet pierwsza, Dobiegnie do mety, Tego nikt powiedzieć, Nie może niestety.
Ref. Merkury, Wenus, Ziemia, Mars, Po swoich orbitach biegają na czas. Jowisz, Saturn, Uran chcą wyprzedzić je, Neptun choć na końcu, także ściga się. (2x) |
Zajęcia z języka angielskiego Motylki
Zakres tematyczny |
Sytuacje i funkcje komunikacyjne |
Materiał leksykalny |
Słownictwo i struktury gramatyczne |
Zwierzęta domowe (kontynuacja)
1.04 – 5.04 |
· nazywanie wybranych zwierząt domowych · opisywanie wyglądu zwierząt · opisywanie zachowania zwierząt · mówienie, co potrafią zwierzęta |
· nazwy zwierząt · cechy zwierząt · czynności związane z zachowaniem zwierząt · czynności związane z opieką nad zwierzętami |
This is my rabbit. Four cats. This is a dog. The animal is big/ small. The animal is grey. It can run. It can't jump. Be kind to your pet. I feed my cat.
|
Zawody
8.04 – 12.04 |
· nazywanie wybranych zawodów |
· opis czynności wykonywanych przez ludzi wykonujących różne zawody · słuchanie historyjek obrazkowych
|
The doctor/ policeman. I want to be a pilot.
|
W szkole
15.04 – 26.04 |
· nazywanie przyborów szkolnych; · poznanie przyimków określających położenie przedmiotów w przestrzeni |
· opis przyborów szkolnych · słuchanie historyjek obrazkowych · wykonywanie poleceń według wskazówek N. |
The pen is yellow. Yellow is my favourite colour. This is my book. There are three crayons in/ on / under my back pack. |
Historyjki obrazkowe: “Hurry up Little Elephant!” – Mini Magic 2; “Where’s my crayon?”, “Have you got a sticker?”, “Let’s play together”, “Can you skip?”, “What am I?”, “Where’s Dex?”, “What’s your job?”, “I like sport” – Discover with Dex 2; “I want to be an artist”, “Let’s go to school” – Bugs team starter.
"Przedszkole jest miejscem dobrej zabawy, mądrością, szczęściem, radiością...”
81-189 Gdynia
ul. Maciejewicza 9