ŻYCZYMY MIŁEJ MAJÓWKI. 2 - EGO MAJA ODPOCZYWAMY - W ZWIĄZKU NIEOBECNOŚCIĄ DZIECI - PRACOWNICY PRZEBYWAJĄ NA URLOPACH.
Opcje widoku
Powiększ tekst
Powiększ tekst
Pomniejsz tekst
Pomniejsz tekst
Kontrast
Kontrast
Podkreślenie linków
Podkreślenie linków
DEKLARACJA DOSTĘPNOŚCI
DEKLARACJA DOSTĘPNOŚCI
Reset
Reset

CO NAS CZEKA W MARCU.....

 W marcu dzieci będą:

  • Prowadząc hodowlę poznawać czynniki stymulujące wzrost roślin
  • Poznawać zjawisko osmozy
  • Badać właściwości różnych rodzajów podłoża w prowadzonej hodowli
  • Poznawać znaczenie pestek/nasion w cyklu rozwojowym roślin
  • Doskonalić technikę czytania- dzieci 6- cio letnie; młodsze uczestniczyć w ćwiczeniach słuchowych przygotowujących do nauki czytania
  • Uczyć się formułowania poprawnych wypowiedzi na określony temat lub na podstawie wysłuchanych utworów wzbogacając słownictwo
  • Doskonalić technikę pisania po śladzie i w liniaturach
  • Wykonywać obliczenia matematyczne w zakresie 1-10 i więcej
  • Klasyfikować przedmioty wg różnych kryteriów
  • Uczestniczyć w zabawach ruchowych i ćwiczeniach gimnastycznych w Sali i na świeżym powietrzu
  • Utrwalać wiedzę związana z teatrem
  • Wypowiadać się za pomocą różnych technik plastycznych
  • Poznawać tradycje wielkanocne

                                     W miesiącu marcu prosimy rodziców o przyniesienie:

  • ręczników papierowych
  • 11-12.03. różnych nasion i cebulek kwiatowych, kwiatów wiosennych w doniczkach
  • 11-12.03 kapusty pekińskiej –tylko jedna osoba
  • 25.03. po dwie sztuki warzyw i owoców z nasionami i pestkami (np. avocado, papryka, ogórek, cukinia, jabłko, gruszka, mała kiść winogron, kilka śliwek, pomarańcz, cytryna itp.) proszę umówić się na grupie, żeby nie przynieść za dużo.

Wiersz

Przyjście wiosny” – J. Brzechwa

Naplotkowała sosna,

że już się zbliża wiosna.

Kret skrzywił się ponuro:

– przyjedzie pewnie furą…

Jeż się najeżył srodze:

-raczej na hulajnodze.

Wąż syknął: -Ja nie wierzę,

przyjedzie na rowerze.

Kos gwizdnął: -Wiem coś o tym,

przyleci samolotem.

-Skąd znowu- rzekła sroka-

ja jej nie spuszczam z oka

i w zeszłym roku w maju

widziałam ją w tramwaju.

-Nieprawda! Wiosna zwykle

przyjeżdża motocyklem!

-A ja wam tu dowiodę,

że właśnie samochodem.

-Nieprawda, bo w karecie!

-W karecie? Cóż pan plecie?

Oświadczyć mogę krótko,

że płynie własną łódką!

A wiosna przyszła pieszo.

Już kwiaty z nią się śpieszą,

już trawy przed nią rosną,

I szumią:- Witaj wiosno!

 

 

Piosenka –„Daj rękę wiosenko”

1) Ciepły szalik śpi już w szafie,

słońce zerka w okna.

Obudziły się krokusy,

bo wróciła wiosna.

Ref. Daj rękę, wiosenko i chodź razem z nami.

Motylek cytrynek będzie nas prowadził.

Zaspany tatarak przegląda się w wodzie

i kwiaty się stroją na grządkach w ogrodzie.

2)Wiosna w dresie kolorowym

z żabką gra w zielone.

Dziś kupiła sobie duże

lody waniliowe.

Daj rękę, wiosenko…

                                     

 

 

Zajęcia z języka angielskiego – Wiewiórki

 

Unit

Sytuacje i funkcje komunikacyjne

Materiał leksykalny

Struktury gramatyczne

Me and my bees

nazwanie wybranych zwierząt i roślin

rozwijanie rozumienia ze słuchu

utrwalenie nazw kolorów

nauka segregacji odpadów

 

nazwy wybranych zwierząt i roślin

obchody Dnia Ziemi

 

tree, flower, snail, ladybird, spider, black, white, pink, brown, red, yellow, blue, green, glass, paper, plastic

Come and help, please. What colour is …?

point, look, well done,

 

Lessons: A bee in a tree., Help the bees!, It’s a red ladybird., What colour is the tree?, The tree is brown and green., Earth Day., Let’s do it again!

 

 

 

Data dodania: 2024-02-26 12:39:36
Data edycji: 2024-03-08 08:14:06
Ilość wyświetleń: 192

"Przedszkole jest miejscem dobrej zabawy, mądrością, szczęściem, radiością...”

Cytat

Partnerzy

Bądź z nami
Aktualności i informacje
Biuletynu Informacji Publicznej
Biuletynu Informacji Publicznej