PROSIMY O KARMĘ DLA ZWIERZĄTEK, KAŻDA PUSZKA-SASZETKA TO NAKARMIONY GŁODNY BRZUSZEK
Opcje widoku
Ikona powiększania tekstu
Powiększ tekst
Ikona pomniejszania tekstu
Pomniejsz tekst
Ikona zmiany kontrastu
Kontrast
Ikona podkreślenie linków
Podkreślenie linków
Odnośnik do DEKLARACJA DOSTĘPNOŚCI
DEKLARACJA DOSTĘPNOŚCI
Resetowanie ustawień
Reset

CO NAS CZEKA W PAŹDZIERNIKU

W miesiącu wrześniu dzieci będą:

  • bawić się zgodnie z rówieśnikami
  • doskonalić umiejętności w zakresie niektórych czynności samoobsługowych;
  • poznawać wygląd i zwyczaje jeża, wiewiórki;
  • rozwijać umiejętność klasyfikowania przedmiotów według wielkości- duży, mały;
  • rozwijać mowę;
  • rozwijać sprawność manualną;
  • rozwijać umiejętność liczenia;
  • rozwijać orientację przestrzenną- stosowanie określeń: na, obok, pod;
  • poznawać nazwy wybranych warzyw z wiersza J. Brzechwy „Na straganie”, „Pomidor”, „Rzepka i miód”;
  • poznawać różne sposoby miłego spędzania czasu w przedszkolu;
  • rozpoznawać i nazywać dary jesieni;

 

W miesiącu wrześniu rodziców prosimy o:

  • Mokre i suche chusteczki
  • Papierowe ręczniki

 

  • 09.10 – prosimy o przyniesienie do przedszkola jednego warzywa z wiersza J. Brzechwy „Na straganie” i nie tylko;
  • 11.10- prosimy o przyniesienie foremek do robienia babeczek (1-2 sztuki);
  • 13.10 Dzień Edukacji Narodowej- tego dnia dzieci przychodzą ubrane na galowo;
  • 23.10 Dzień Rodzeństwa;
  • 23.10 – paczkę cukierków SKITTELS (każde dziecko) – będziemy robić eksperyment;
  • 24.10- prosimy o przyniesienie jednego naturalnego (małego) jogurtu naturalnego- będziemy robić naturalne farby i nimi malować;

Piosenka: „Jestem samodzielny” B. Forma

  1. Sam ubieram buty,

 zapinam ubranie.

 Potrafię też ładnie

 zjadać sam śniadanie.

Ref.: Chociaż jestem mały,

 wszystko robię sam.

 Jeśli nie wierzycie,

 to pokażę wam.

  1. Po zabawie zawsze

 zabawki układam,

 bardzo nie lubię,

 kiedy jest bałagan.

Ref.: Chociaż…

III. Jestem przedszkolakiem

 dzielnym i wesołym,

 lubię moją panią,

 dzieci i przedszkole.

Ref.: Chociaż…

 

Wiersz B. Formy „Moje oczy”

Kto z was ma oczy zielone,

niech spogląda w moją stronę,

niech porusza powiekami

i zatańczy razem z nami.

Kto z was ma niebieskie oczy,

teraz lekko niech podskoczy,

klaśnie w dłonie i w kolana,

to zabawa jest wspaniała.

Chcemy bawić się wspaniale,

kiedy mamy oczy szare,

w parach pięknie zatańczymy,

przecież bardzo to lubimy.

 

Zajęcia z języka angielskiego – Jeżyki październik 2023

Zakres tematyczny

Sytuacje i funkcje komunikacyjne

Materiał leksykalny

Struktury gramatyczne

Części ciała

 

2.10 – 27.10

nazywanie części ciała

zapraszanie do współpracy

 

części ciała

head, shoulders, knees, toes, eyes, ears, nose, mouth

Point to your nose…        Let’s play/ go/ listen/ jump…

Przykłady ćwiczeń: piosenki: “If you’re happy”, „One little finger” Super Simple Songs.

historyjka obrazkowa „Look at me” z cyklu „Cheeky Monkey”, Macmillan.

Przykłady ćwiczeń: nursery rhymes „Walking, walking” Super Simple Songs, zabawa typu “Simon says”.

Data dodania: 2023-09-26 11:25:14
Data edycji: 2023-09-26 11:26:01
Ilość wyświetleń: 309

"Przedszkole jest miejscem dobrej zabawy, mądrością, szczęściem, radiością...”

Cytat

Partnerzy

Bądź z nami
Aktualności i informacje
Biuletynu Informacji Publicznej
Biuletynu Informacji Publicznej