81-189 Gdynia
ul. Maciejewicza 9
W miesiącu listopadzie dzieci będą:
W listopadzie prosimy o:
Piosenka
I.„Mali, wielcy odkrywcy”
Co było pierwsze: jajko czy kura?
Czy w niebie może zrobić się dziura?
A jak działają różne magnesy
i skąd się biorą esy floresy?
Na te pytania i innych sto kto
poszuka odpowiedzi, kto?
Ref.Mali Wielcy Odkrywcy
do nowych zadań gotowi wszyscy,
bo, co dwie głowy to nie jedna,
to jest rzecz pewna, to pewna rzecz.
Mali Wielcy Odkrywcy
do nowych zadań gotowi wszyscy.
Do wiedzy mają złoty klucz:
„EKSPERYMENTUJ, BAW SIĘ, UCZ!
II.Woda deszczowa w zwykłej kałuży
dziś nam do badań świetnie posłuży.
A jutro kosmos i oceany
z naszą drużyną chętnie zbadamy.
Więc kiedy przygód czeka tu sto,
Kto przybędzie, czy już wiecie, kto?
Ref.Mali Wielcy Odkrywcy
do nowych zadań gotowi wszyscy,
bo, co dwie głowy to nie jedna,
to jest rzecz pewna, to pewna rzecz.
Mali Wielcy Odkrywcy
do nowych zadań gotowi wszyscy.
Do wiedzy mają złoty klucz:
„EKSPERYMENTUJ, BAW SIĘ, UCZ!”
„EKSPERYMENTUJ, BAW SIĘ, UCZ!
WIERSZ
„Wiewiórki”/Bronisława Ostrowska/
Wiewiórki młode dwie
Na sośnie się spotkały:
„Jak pani spędza dnie?
Co robi przez dzień cały?”
„Ja skaczę cały dzień,
Ciesząc się ciepłym słonkiem,
Lub śpię zaszyta w cień
Nakrywszy się ogonkiem”
A, proszę pani, ja
Gromadzę wciąż zapasy
Na czas, gdy zima zła
Pokryje śniegiem lasy”
Zajęcia z języka angielskiego – Wiewiórki
Unit |
Sytuacje i funkcje komunikacyjne |
Materiał leksykalny |
Struktury gramatyczne |
Me and my two apples |
nazywanie owoców i warzyw
poznanie nazwy liczb od 1 do 10 |
owoce i warzywa |
apple, pear, plum, pumpkin, carrot, leaf, pencil, book, crayons, robot, one, two, three, four, five, six, seven, eight, nine, ten It’s for you. Thank you. What’s this? What’s wrong? Show me… |
Lessons: A hungry rat. My apple!, It’s for you. Show me the numbers. A pear, please. Pumpkin day. Let’s do it again!
"Przedszkole jest miejscem dobrej zabawy, mądrością, szczęściem, radiością...”
81-189 Gdynia
ul. Maciejewicza 9