ŻYCZYMY MIŁEJ MAJÓWKI. 2 - EGO MAJA ODPOCZYWAMY - W ZWIĄZKU NIEOBECNOŚCIĄ DZIECI - PRACOWNICY PRZEBYWAJĄ NA URLOPACH.
Opcje widoku
Powiększ tekst
Powiększ tekst
Pomniejsz tekst
Pomniejsz tekst
Kontrast
Kontrast
Podkreślenie linków
Podkreślenie linków
DEKLARACJA DOSTĘPNOŚCI
DEKLARACJA DOSTĘPNOŚCI
Reset
Reset

CO NAS CZEKA W LISTOPADZIE

W miesiącu listopadzie dzieci będą:

  • Poznawać i utrwalać literę: l, L, i, I, d, D, u, U
  • Obserwować zmieniająca się przyrodę podczas spacerów do lasu,
  • Uczestniczyć w zabawach matematycznych z elementami kodowania,
  • Poznawać cyfrę : 3, 4,
  • Przeliczać elementy posługiwać się liczebnikami głównymi i porządkowymi,
  • Słuchać polskich legend,
  • Utrwalać znajomość symboli narodowych,
  • Dowiedzą się skąd bierze się prąd, czym jest i do czego jest potrzebny
  • Uczestniczyć w zabawach eksperymentalnych: stany skupienia wody, elektryczne przyciąganie, obwody elektryczne, czy energia może się przenosić?,
  • Będą uczestniczyć w eksperymentalnych zabawach konstrukcyjnych,
  • Zapoznają się z prawami i obowiązkami dziecka,
  • Uczyć się zasad zachowani w sytuacjach zagrożenia, utrwalać adres zamieszkania,
  • Będą poznawać ludowe tradycje zabaw andrzejkowych,
  • Uczestniczyć w zabawach i ćwiczeniach przygotowujących do nauki pisania i czytania,
  • Uczestniczyć w uroczystości pasowania na „Wiewiórkę”

 

W listopadzie prosimy o:

  • Wpisywanie się na listę głośnego czytania dzieciom utworów Jana Brzechwy.
  • 31.10. 2023. Dzień Dyni- można ubrać dzieci na pomarańczowo.
  • 06.11.2023. Przebranie dzieci za postacie z bajek i wierszy Jana Brzechwy.
  • 10.11.2023. Narodowe Święto Niepodległości-
  • 21.11.2023. Pasowanie – strój galowy
  • 30.11.2023 (czwartek) – Andrzejki – zabawy związane z tradycją – ćwiczenia percepcji wzrokowej i słuchowej, kształtowanie pojęć matematycznych.

Piosenka

I.„Mali, wielcy odkrywcy”

Co było pierwsze: jajko czy kura?

Czy w niebie może zrobić się dziura?

A jak działają różne magnesy

i skąd się biorą esy floresy?

Na te pytania i innych sto kto

poszuka odpowiedzi, kto?            

 

Ref.Mali Wielcy Odkrywcy

do nowych zadań gotowi wszyscy,

bo, co dwie głowy to nie jedna,

to jest rzecz pewna, to pewna rzecz.

Mali Wielcy Odkrywcy

do nowych zadań gotowi wszyscy.

Do wiedzy mają złoty klucz:

„EKSPERYMENTUJ, BAW SIĘ, UCZ!

II.Woda deszczowa w zwykłej kałuży

dziś nam do badań świetnie posłuży.

A jutro kosmos i oceany

z naszą drużyną chętnie zbadamy.

Więc kiedy przygód czeka tu sto,

Kto przybędzie, czy już wiecie, kto?

 

Ref.Mali Wielcy Odkrywcy

do nowych zadań gotowi wszyscy,

bo, co dwie głowy to nie jedna,

to jest rzecz pewna, to pewna rzecz.

Mali Wielcy Odkrywcy

do nowych zadań gotowi wszyscy.

Do wiedzy mają złoty klucz:

„EKSPERYMENTUJ, BAW SIĘ, UCZ!”

„EKSPERYMENTUJ, BAW SIĘ, UCZ!



WIERSZ

„Wiewiórki”/Bronisława Ostrowska/

Wiewiórki młode dwie

Na sośnie się spotkały:

„Jak pani spędza dnie?

Co robi przez dzień cały?”

„Ja skaczę cały dzień,

Ciesząc się ciepłym słonkiem,

Lub śpię zaszyta w cień

Nakrywszy się ogonkiem”

A, proszę pani, ja

Gromadzę wciąż zapasy

Na czas, gdy zima zła

Pokryje śniegiem lasy”

       

Zajęcia z języka angielskiego – Wiewiórki

 

Unit

Sytuacje i funkcje komunikacyjne

Materiał leksykalny

Struktury gramatyczne

Me and my two apples

nazywanie owoców i warzyw

 

poznanie nazwy liczb od 1 do 10

owoce i warzywa

apple, pear, plum, pumpkin, carrot, leaf, pencil, book, crayons, robot, one, two, three, four, five, six, seven, eight, nine, ten

It’s for you. Thank you. What’s this? What’s wrong? Show me…

 

Lessons: A hungry rat. My apple!, It’s for you. Show me the numbers. A pear, please. Pumpkin day. Let’s do it again!

          

Data dodania: 2023-10-27 08:52:07
Data edycji: 2023-10-27 08:52:33
Ilość wyświetleń: 224

"Przedszkole jest miejscem dobrej zabawy, mądrością, szczęściem, radiością...”

Cytat

Partnerzy

Bądź z nami
Aktualności i informacje
Biuletynu Informacji Publicznej
Biuletynu Informacji Publicznej